21 december

jag hade en jättebra födelsedag och fick många fina grattishälsningar så jag är helnöjd!
började dagen med frukost och paketöppning, sen for jag iväg med mormor o john som skulle köpa julklappar, jag passade då på att gå på bolaget för första gång, var riktigt nervös men det gick ju bra 😊
sen for jag hem och väntade in jennie som skulle äta middag med mig + mamma o anton.
sen efter ett tag kom johanna kajsa o carro och vi började dricka och snacka skit.
sen for vi på oscars där jag hade bord, det var riktigt mycket folk där så jag hade en toppen kväll!
igår kom momma o john o jennie hit och fikade och lämnade presenter, efter det for jag till barnen o lämnade julklappar och umgicks med dom ett tag.

idag har jag jobbat mellan 7-15, det gick bra det.
nu ikväll har min farmor o faster vart här o fikat samt lämnat julklappar.
imorgon jobbar jag 8-16, sen ska jag in en sväng på stan och handla det sista till julafton och sen kanske fika med andré!
på onsdag jobbar jag 7-16.
sen om endast 3 dagar är det julafton!!! längtar så mycket till att öppna paket o äta julmat 😍

nu ska jag kolla tv o sen sova, kommer massor med bilder från min födelsedag samt på alla presenter på juldagen eller annandag!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0