fredagen på oscars

igår var jag först på basket med min bror på kvällen, vi förlorade men det var en kul match ändå!
något som var ännu roligare var att mikael hollsten var och kollade på basketen, han är ju en gammal spelare och han hade haft en föreläsning i sporthallen på förmiddagen men jag missade den tyvärr..
tog heller ingen bild med honom feg som jag är, tur att jag har en från när han föreläste på wargen för ett tag sen!

iallafall så efter basketen gick jag i snabb takt till malin och så började vi dricka och sen anslöt ida också till gruppen.
sen gick vi upp till oscars på neonparty och jävlar vad roligt jag hade, sån bra kväll!!

idag mår jag som jag förtjänar, är hos mormor och har precis ätit.
ikväll vet jag inte vad jag ska göra, är sugen på öl så vi får se haha..


alltså det här är den snyggaste människa jag vet 😍👏












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0