helgen

och så var det redan söndag igen & slut på helg, jag har haft en jättebra helg!
ifredags hade jag som vanligt en lektion som slutade 9.35, satt i lyan 2 timmar med ida och angelicca och väntade på att matsalen skulle öppna.
sen på eftermiddag ringde angelicca mig och sa att hon skulle plocka upp mig eftersom hon precis tagit körkort, wihooo!
så vi hämtade ida & malin och så gled vi runt ett tag, så kul 👏
på kvällen var jag hos jennie, vi åt chirre med dirre, godis & drack cola och bara tog det lugnt. skön fredag!
igår på dagen var jag och hälsade på min granne i några timmar, vi såg nya beck filmen och drack te/kaffe och bara pratade, jättetrevligt!
på kvällen var jag ut med malin ida angelicca med flera, vi var på oscars och det var superroligt där, vid 1 fick jag nog så jag åkte hem, fick sovsällskap också så det var bra!

idag då, jag ligger i sängen och ska kolla på film, är väldigt bakis idag.. så en filmdag blir perfa.

imorgon är det ny skolvecka och dansen börjar även imorrn, börjar skolan som vanligt klockan 14, men klockan 10 ska jag på ett möte uppe på nexus, så blir ingen sovmorgon imorrn inte..

men nu är det filmdags så visar er bilder från helgen ☺️























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0