söndag igen

idag har varit en riktig slödag, precis som söndagar ska vara tycker jag!
och förutom och dammsuga rummet har jag legat i soffan hela dagen, vaknade 8 imorse av en jävla smärta i magen och tyvärr är den inte borta än..
vet inte om den är kvinnligaveckan påväg eller något annat, hoppas på lingonveckan haha!
imorgon är det ny vecka och det börjas med en ledig dag, som alla andra måndagar!
och förutom att dansa ska jag iväg och få mina ögonbryn & fransar färgade och plocka ögonbrynen, fick det i julklapp av mormor 👏 sen efter det ska jag boka tatueringstid, känns som bra att få det överstökat innan det går över till varmare tider och innan jag far iväg till barcelona 1 april!

men nu ska jag fika lite och sen lägga mig faktiskt, så vi hörs väl


bildbrist, men bjuder på denna som jag har som bakgrundsbild på mobilen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0