det finns ingen tid

i söndags firade denna blogg 3 år 🎉✌️

annars då, jag jobbar, går i skolan, festar, är med amigos, äter mat, dansar som en jävla tok och så ska jag hinna med att leva också..

i fredags var jag ut med elin, vi var på oscars och det var väl kul, haha kommer inte ihåg!
sen åkte jag och sov hos en vän.
i lördags dansade jag hela dagen, sen va jag och anton på bandy i sporthallen, frösön förlora på straffar tyvärr..
i söndags åt jag kebabpizza, enda jag kommer ihåg 😌
idag har jag också dansat och nu ligger jag och kikar på tv, ska snart sova!

imorrn är det en vecka tills jag åker till barcelona, ska bli sjukt kul men är även sjukt stressad....

måste hinna klart med gymnasiearbetet, lära mig danserna, hinna träffa jennie, parta en gång till, hinna träffa en person som jag inte vart med på ett tag 😔

men nu ska jag kika mer tv, så visar bilder från helgen!




rockade även sockarna i fredags, himla fin grej ❤️









va och åt på johannas jobb idag, sååååå gott 🙏


sjukt frän piercing jag hittade hemma, en döskalle för er som inte orkar vrida på huvudet!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0