varje rubrik är någon veckodag

alltså dagarna går så fort, blir rädd och får panik. vill bara stoppa tiden vissa dagar!

vet inte hur bloggen kommer se ut nu dom kommande veckorna,
har fullt upp med sista uppgifterna i skolan, dans, åker till barcelona om 3 veckor så tränar stenhårt & så jobbar jag mycket.

imorgon går jag i skolan till 13, när jag slutar ska jag försöka få in 1 eller 2 uppgifter & klockan 16 ska jag jobba.

nu ska jag fortsätta snapa med folk och sen sova, så hörs vi när jag får tid!

& förutom allt ovanstående så börjar jag känna av en förkylning som lurar och kommer väl bryta ut passande till barca.. 

jippi ✌️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0