maj

i torsdags var det valborg, jag skulle egentligen bara chilla & inte dricka men det vart så ✌🏼️
var på g3 och det va sjukt med folk där, men träffade ändå massa kul folk så det va roligt!
igår var jag först med jennie en sväng på kvällen, sen drog jag en spontan utgång & drog till oscars där angelicca va, men där var det kanske 10 pers så efter en halvtimme drog vi på donken och åt, sen fick jag skjuts hem.
idag har jag och anton varit & kikat på judo, de va himla skoj!
nu är jag hos momma och har precis käkat grillat, ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. det visar sig 😊




















http://ask.fm/fridavagberg 
fråga nånting, svarar på allt ✌🏼️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0