måndag igen

det känns som helgen varit jättelång eftersom jag gick på helg i tisdags.
men iallafall så har jag haft en bra långhelg 😊
i lördags var jag & anton och kollade på öfk - jönköping, det var kul men kallt..
igår jobbade jag igen på lövsta då herrarna hade match, dom vann med 3-0 så det var kul 😍
något som var mindre kul va att det regnade igår också som sist när jag var där..

iallafall så åkte jag till r igår kväll och sov där, vi såg på skräckfilm, vart döjävla rädd men efter lite fika, mys & lejonkungen vart det bra igen 😌

idag då, hade vett och etikett dag från 9-14, sen så jobbade jag mellan 16-21.

nu ska jag fika och sen sova, är sjukt trött 😴















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0