sen i onsdags

i onsdags var jag på skolan en sväng innan klassen gick bort på jamtli för att kolla på en vagn, väldigt intressant faktiskt!
sen vart jag & ida intervjuade av svt ✌🏼️
på kvällen va jag på johannas jobb en sväng & drack lite.
sen gick jag på noi & mötte m där o gick sen hem till han o sov.
i torsdags var det mösspåtagningsbal, vi va först ett gäng hos malin innan vi gick till skolan. det var en himla rolig kväll!
vid 23 tiden tog jag med mig igor på noi, sen teaterträdgården & sist österäng en sväng 🎉
igår hade jag frisörtid hos anna, så färgade till rött igen 😍 
på kvällen va jag ut med mongoduon elin & johanna!
vi va på marité & där va det väl kul!
minns inte haha.. vid stängning följde jag med en & va där en stund innan jag ramla in i lägenheten imorse.
nu har jag precis vaknat och ska snart kliva upp och äta mat, sen ska jag o anton på lövsta o kolla på herrmatchen!
nu: en fet bildbomb 







































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0