sunday funday

i fredags var jag först på föreningsrugby med igor, de var väl kul!
på kvällen var jag till malin med henne ida & angelicca. 
vi drack lite innan vi drog på marité, där var det himla skoj faktiskt!
sen vid stängning trängdes man med allt och alla men till slut fick jag ut mina grejer & då tog jag med mig m på kebab baren och sen hem till honom och sov där.
igår var jag fruktansvärt seg och ja bakis som en fiskmås..
på kvällen va jag till jennie, bara chilla på och hade det cozy!

nu ligger jag fortfarande i sängen men ska snart kliva upp eftersom jag hungrar ihjäl..

har inga planer idag förutom en rapport som ska in till gymnasiearbetet, sen får vi se vad som händer 😊

















alltså den här bilden, ganska vanlig men jag skratta så jag höll på och dö åt den igår kväll, märktes man va trött!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0