everybody make it bounce

nu var det längesen ma hördes, men har inte haft något intresse av att skriva.
har iallafall jobbat mycket förra veckan, jobbade fredag lördag söndag måndag tisdag & torsdag, lagomt trött har jag varit men det blir gött när lönen kommer!
i helgen då, i fredags var jag ut på oscars, det va rätt lite folk där så drog på g3 sista timmen och där var det helt okej!
i lördags var det dags för halloween firande på marite, så jag o jennie klädde ut oss och drog först till carro en sväng innan vi gick ner, där var det äckligt med folk men då vi stod på listan och bara gick förbi alla så va man ju nöjd!
väl inne på marite var det kaos o endel slagsmål men hade ändå sjukt kul & avslutade med en kebabrulle som va det bästa i mitt liv 😍
igår gjorde jag ingenting framtill kvällen då jag drog till carro o sov där.

idag har jag lunchat med ted o sen dansat, nu ska jag kika på paradise hotel o sen sova, imorgon jobbar jag mellan 9.30-15.15!











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0