er killar faller jag för!

• personligheten, din personlighet kan göra så du blir riktigt snygg!

• du ska va längre än mig, extra mysigt är det ju ifall jag måste stå på tå när jag ska krama eller pussa dig.

• du ska va vältränad, älskar en vältränad rygg eller grova armar!

• tatueringar är ett plus, det är ju stört snyggt på killar.

• kort hår är bra, blondt eller brunt spelar ingen roll men kort!

• ifall du märker av att jag är ledsen eller ja ifall det är nånting, er gillar jag!

• ni som håller om en bakifrån eller kan ge en puss bara sådär!

• att du hör av dig först, bara ett godmorgon sms och hela dagen är räddad! 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0