avskyr måndagar..

måndag igen o ny vecka!
har träffat jennie idag, gått runt på stan o fikat, precis som vanligt 😌
har även dansat en sväng.
nu ligger jag i sängen, lyssnar på musik o funderar över livet o saker jag gärna vill ändra på o på hur jag mådde sista månaderna på gymnasiet, mådde himla bra då med allt vad det gällde!
nu är jag i en period då jag stör mig lätt på saker, blir ledsen för minsta lilla, vet inte vad det beror på tyvärr..

men iallafall, imorgon ska jag träffa min älskade malin! har inte varit med henne på sjukt länge så det ska bli superroligt 😃
sen ska jag dansa som vanligt!

på onsdag ska jag äntligen få sätta mig i tatueringsstolen igen 😍 längtar som tusan!!!


fina älskade ❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0