justja

jag lever, jag har bara glömt bort att jag har en blogg!
gör ju samma sak om dagarna så egentligen blir ju inläggen likadana menmen..
sen vi hördes då har jag jobbat, varit till sundsvall, varit ut, tog ett frisörbesök o så drog dansen igång nu i måndags o jag har fortfarande träningsvärk eftersom jag inte dansat sen vårshowen!

ifredags va jag ut med johanna carro o elin, vi börja hos carro och sen marite, himla skoj!
sedan sov jag carro rasmus o fredrik hemma hos carro.
igår var jag bakis hela dagen så låg bara i sängen och kollade på greys o åt chirre!
idag har jag varit på 5 o 4 årskalas hos småbarnen, det va väldigt trevligt o mycket fika 😍
imorgon ska jag kanske jobba så ska sova nu, ska även gå o söka jobb på ett ställe och sen dansa.

sen kan jag säga att jag har hamnat i en sån här upp o ner period igen då jag inte vet vad jag vill o inte, vad jag ska säga o vad som inte bör sägas..
så vi får se när nästa inlägg kommer!







denna va det jag fick med mig från birsta!















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0