lördag är gött det!

i onsdags gadda jag mig, det gjorde stört ont men är himla nöjd!
i torsdags jobbade jag mellan 14.30-21.15, det gick himla bra det med!
igår träffade jag världens bästa andré o tog en fika med honom på stan.
sen vid 16 for jag till carro för att hjälpa henne o förbereda för kräftskivan vi hade igår kväll, det var vi + johanna, kajsa, elin & dennis. 
efter ett tag drog jag iväg på äventyr, träffade filippa o oscar en sväng (ganska länge va jag med dom) åkte lite bil med andré o kj & sen mathias, innan jag slutligen mötte upp T utanför oscars!

idag har jag jobbat i insläppet på herrarnas match på lövsta, gick bra det med.

nu ska jag ha myskväll med mamma o anton, va längesen och det behövs också!










invigde dunjackan idag på lövsta, frös ihjäl ändå.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0