fredag

igår var en dag då jag mådde riktigt dåligt, trodde jag skulle dö flera gånger men gjorde ju inte det då uppenbarligen!
idag är jag mycket piggare men inte alls frisk, var hemma från jobbet idag också, börjar bli riktigt tråkigt att vara hemma nu..
har legat o kolla på one tree hill hela dagen, men för 1 timme sen blev jag less o började städa mitt rum, tog o rensade min byrå o byrån vid sängen, hade så jäkla mycket strunt där i, massa kvitton o gammalt godis haha!
nu sitter jag o kollar på sex and the city, men tänkte hoppa in i duschen snart!

imorrn o på söndag är det barcelonaträning men jag ska inte dit, kanske åker o kollar på söndag.

detta inlägg blir bildlöst!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0