sjukling

i söndags skulle jag dansa men redan på morgonen kände jag mig inte riktigt kry.
så hoppade träningen o kollade på one tree hill hela dagen. 
började få ont i kroppen + huvudet igår och när jag tog tempen var den på 38.4, så det va bara o knapra ipren o lägga sig tidigt.
idag skulle jag jobbat mellan 8-16, så klev upp strax innan 7 o tog tempen, då visade den 39.6, så det va bara o ringa o sjukanmäla sig, ska va hemma imorgon också, jobbar på onsdag är det tänkt men vi får se hur jag mår imorrn kväll.

så idag har jag kollat klart på säsong 4 av one tree hill, ätit massor med godis o druckit cola, det får man ju faktiskt när man är sjuk!

imorgon ska jag gå på basket med mamma o anton om jag känner mig någorlunda frisk, annars lär jag nog kolla klart säsong 5 som jag började på för en stund sen.

nu ska jag göra lite fika och sen sova, sov riktigt dåligt inatt..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0