the botten is nådd

här ekar det tomt som vanligt.
men gör inget annat än o jobbar, dansar o när jag är hemma kollar jag på one tree hill o äter chips, kul liv man har!

har hamnat i en fas igen då allt känns jobbigt, tror det är p-pillerna som gör så jag mår sämst ena dagen o hyffsat bra den andra.
men man får ha såna perioder ibland, man kan inte må perfekt o sväva på moln jämt. 
saknar honom hela tiden, hoppades på att det inte skulle bli som det blivit förut men det blev det tyvärr..

men ja vi får se när vi hörs nästa gång, har som inget roligt att berätta längre typ




fick världens gosigaste nalle av bestie ❤️




gaddade mig i måndags, sjukt nöjd men jävlar vad ont det gjorde 😩





Kommentarer
Malin

<3

Svar: ❤️!
frida vågberg

2016-02-19 @ 10:22:34
URL: http://ournotebook.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0