i'm so into you, i can barely breathe.

i skrivande stund sitter jag på sängen, lyssnar på musik och fönar håret.
jag har jobbat från 7-21 med rast från 12-16 idag, denna helg har varit sååå stressande! känner typ en början till hjärnblödning..
fasen vad trött jag är alltså!
i onsdags o torsdags var jag ledig så i onsdags åt jag lunch med jennie på pause, sen mötte jag angelicca och så åkte vi hem till mig o käkade o sen for vi på frösövallen i brist på annat, nej men det var ju finväder!
i torsdags var jag på exponorr med mamma o mormor, men så märkvärdigt var det inte tyckte jag..
sen så for jag på sjukhuset och hälsa på min carro som övernattade på sjukhuset pågrund av sin fraktur, lillgumman ❤️
sen for vi hem till henne o fikade med hennes mamma och junibus.
i fredags jobbade jag 14.15-20, sen drog jag en utgång med angelicca, igor mfl, vi var på marite och det var riktigt skoj!
avslutade med subway så jag var nöjd.
igår jobbade jag 12.30-21.15 o det gick väl bra haha..
nu ska jag fika och sen sova.
imorgon jobbar jag 6.45-14.
efter imorgon har jag bara 6 arbetsdagar kvar innan jag går på semester och fan vad jag längtar alltså!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0