detta var knas!

okej, märker att blogg.se appen har uppdaterats, fattar nada verkligen..
men iallafall, kul att ni hänger med här varje dag trots att det ekar tomt!
ska försöka göra ett inlägg med bilder o grejer o hoppas på att det publiceras haha!
sen vi hördes sist har jag typ jobbat mest o hängt med basse, funkar ju!
denna vecka jobbar jag måndag, tisdag, fredag, lördag, söndag.
idag jobbade jag 7-12.15, så när jag kom hem duschade jag samt åt lunch och sen for jag hem till carro, hon har brutit handleden stackarn så var dit med blommor till henne.
imorgon ska jag äta lunch med jennie, sen på kvällen åker jag nog till basse!
nu ska jag kolla film och fika, hörs.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0