• visste du att?

~ jag har en sjuk fobi för spindlar och spya.

~ jag är väldigt svartsjuk av mig.

~ jag har aldrig haft ett förhållande.

~ jag stör mig så hårt på folk som smaskar och släpar fötterna i golvet/marken.

~ jag blev av med oskulden när jag var 15 år.

~ jag har väldigt lätt för att visa känslor.

~ jag kan vara väldigt flörtig av mig på krogen.

~ jag ÄLSKAR filmen frost, speciellt på svenska för då kan jag sjunga med!

~ jag får världens feeling av att lyssna på dansband.

~ jag jobbar inom äldreomsorgen och det är så himla kul! trivs som fisken i vattnet.

~ jag är beroende av cola, helst den med vaniljsmak!

~ jag är alldeles för beroende av snapchat, älskar den appen alltså!

~ jag klarar inte av fötter, tycker dom är så sjukt äckligt.

~ jag känner mig som snyggast på fredagar då fredagsrakningen är gjord, håret är plattat och sminket är on fleek.

~ jag hatar ingen men stör mig på typ alla människor, finns typ nån liten grej med varenda person som jag stör mig på.

~ jag älskar att överraska folk och köpa presenter.

~ jag är egentligen livrädd för skräckfilmer men älskar att kolla på dom, speciellt om den andra personen är mer rädd än mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0