ändrade planer

idag skulle jag ju jobbat 7-15 o sen haft barcelona träning 16 o framåt.
men en som skulle jobba kväll o börjat 14.15 var sjuk så då jobbade jag istället först 7-13, sen gick jag hem o vilade ett tag och sen gick jag tillbaka till jobbet klockan 16.
skulle jobbat till 21, men fick gå redan vid 20 då jag redan hade jobbat ett dag pass, så det var himla snällt o superskönt då jag är sååå trött nu!

nu ligger jag i sängen o ska kika på film, lär nog somna efter en kvart, brukar göra det..
imorrn ska jag luncha med världens bästa tchouma klockan 14, sen ska jag jobba mellan 15.15-21.00, skönt pass!

nej nu blir det film, hörs!


bjuppar på en bild jag tog på älsklingen för ett tag sen! visst är han snygg min pojkvän!! 😍


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0