Dag 3 - Saker du inte vet om mig

verkligen sämst på det här!
vet inte hur många grejer jag ska berätta men 10 saker kanske jag kan komma på.

1. fötter är det äckligaste jag vet.
2. jag har en sån sjuk fobi för clowner och spindlar, klarar verkligen inte av det.
3. det värsta jag vet är när folk smaskar.
4. musik är det bästa jag vet, lyssnar alltid på musik.
5. jag älskar att dansa på krogen, går verkligen all in!
6. jag ska plugga till förskolelärare.
7. jag är nog kär nu, ja det är jag!
8. julafton är den bästa dagen på hela året, har haft julkänslor sen i somras och nu är det bara 47 dagar kvar!
9. jag lider av magkatarr, ångest och blindtarmsretning.
10. börja jobba på dagis var det bästa jag gjort, älskar verkligen barn!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0