snart slut på detta

alltså att det snart är 2017 gör mig mörkrädd, man brukar ju säga varje år runt den här tiden att "satan vad det här året har gått fort" men det här året har gått extra fort känns det som.
första advent var i söndags och imorgon är det 1 december, det betyder att idag är det 19 dagar tills jag fyller år och 24 tills julafton.
i måndags och igår jobbade jag på tummelisa, det var superkul, har saknat att jobba där!
idag & imorgon skulle jag också ha jobbat men jag har åkt på en influensa som heter duga..
jag skulle även ha tatuerat mig på fredag men det var ju bara att glömma 😔
nu ska jag dricka lite cola och fortsätta kolla på ex on the beach!



Kommentarer
Anonym

Gud vilken fin vit puffjacka/tröja. Får man fråga vart den är ifrån? 😍

Svar: den är ifrån gina tricot! ☺️
frida vågberg

2016-11-30 @ 18:59:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0