ny månad

hela förra veckan jobbade jag på tummelisa, det gick bra och trivdes så bra!
i torsdags efter jobbet åkte jag till min favorit människa john som fyllde år, så åt våfflor och sen tårta & kaffe 😍
i fredags var jag ledig, så först hade jag en sushidejt med mitt hjärta ida och hennes lilla bebis akira, sen for hon på jobb och då mötte jag jennie i stan, vi gick runt lite och sen tog vi en kaffe på pause.
på kvällen så var jag ut med oscar och thommy på oscars och en sväng på allstar.
i lördags gjorde jag i princip inget annat förutom att kolla på beck.
igår var jag en sväng på akuten, hade sååå ont i halsen igår morse så fick en tid hos en läkare, det visade sig att jag har fått halsfluss så äter penicillin nu..
idag har jag legat i soffan hela dagen och kollat på beck och ätit piggelin, ganska skönt ändå!
jag kommer göra det resten av veckan också, men det är ju okej det med!
nu ska jag äta lite middag och sen fortsätta med beck!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0