årsresume 2016

jag är världens sämsta bloggare tror jag, men en årsresume kan jag ju bjuppa på!

inlägg om födelsedag & julafton får ni någon annan dag.

Hur har ditt 2016 varit?
- det har varit väldigt upp och ner, men mest bra stunder!

Blev du kär i år?
- det blev jag!

Vem har du umgåtts mest med?
- det är nog jennie & basse.

Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
- det har varit lika mycket hemma som ute.

Vem/vilka saknade du?
- morfar, han saknar jag jämt!

Hur många hade du sex med?
- 8 stycken själar.

Tror du att år 2017 kommer bli bättre?
- jag hoppas verkligen det!

Gjorde du någon stor förändring?
- stor och stor, jag slutade på jobbet jag haft sedan 2 år tillbaka och började jobba på förskola istället för äldreboende.

Vilka länder besökte du?
- barcelona!

Bästa köpet?
- min iphone och biljetten till beyonces konsert!!

Vad fick dig att må bra?
- byte av jobb för det minskade min magkatarr och att jag har träffat en sån fin kille, basse!

bjuder på en bildbomb ifrån 2016, det vet jag att ni vill se!
bilderna är inte exakt i rätt ordning men det skiter jag i.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0