rubriker hit och dit.

att jag ens har kvar den här bloggen är ju den största funderingen..


i måndags (alltså förra veckan) jobbade jag på tummelisa, hade stängning och det gick bra.
i tisdags jobbade jag från 7.30-10, var med på frukosten bara och det gick ju bra haha!
sen efter det var jag med jennie, vi åt middag på vezzo och gick sen på basket.
resten av den veckan är ganska oklar haha, kommer inte ihåg så mycket mer förutom att jag var på wendlas hela helgen och hade loppis.
i söndags sov jag hos basse, vi började kolla på serien the blacklist och den var ju riktigt bra!
igår var jag med jennie på dagen, vi fikade på waynes och gick runt, på kvällen var jag hos carro och hängde med henne emma & fjunis.
idag är jag ledig och jag ligger fortfarande i morgonrocken och kollar på csi samt dricker smoothie. tänker fortsätta med det framtills jag ska på dans vid 18.30.
imorgon, på torsdag & fredag ska jag jobba på östberg, det blir kul!
näe nu ska jag återgå till csi, hörs!


mina fina smycken jag fick i julklapp av basse, gos ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0