onsdag

förstår inte varför det ska gå typ en vecka mellan mina inlägg, antar att det är pågrund av latheten!


i fredags jobbade jag på tummelisa, det gick bra!
på kvällen var jag på basket med jennie och sen drog vi ut på allstar, himla roligt!
i lördags var jag bakis exakt hela dagen... på kvällen for jag till basse.
i söndags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde på dagen, åkte till basse på kvällen.
i måndags var jag ledig så jag åt lunch med jennie.
igår jobbade jag på primus, skulle ha jobbat till 16 men vid 14 gick jag hem för att jag hade jordens huvudvärk och var jätteyr, visade sig att jag hade feber också..
skulle ha jobbat idag också men var hemma och har bara chillat i soffan hela dagen.
ska vara hemma hela veckan för säkerhetsskull.
nu ska jag kika på csi och sen sova!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0