mastermind

och så var det helg igen, känns som att det alltid är helg, tiden går så fort!

denna vecka har jag äntligen varit feberfri men är fortfarande förkyld, men det är väl nått man får leva med!
i måndags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde haha..
i tisdags jobbade jag på östberg mellan 8-11, sen åkte jag till Bibbi och fixade mina naglar, så himla nöjd!!
i onsdags var jag också på östberg mellan 7.30-16.30, sen var jag bara hemma på kvällen.
i torsdags var jag på frösödal mellan 8-13, sen var jag med jennie en sväng och sen dansade jag på kvällen.
igår var jag ledig, så gjorde inte så mycket fram tills 16 då jag for på dans och sen var jag och jennie på basket.

idag ska jag o jennie också på basket, och ikväll ska jag umgås med bästis andré.
för stunden så sitter jag och kollar på wallander - mastermind som jag snart kan utantill, har blivit lite av en favoritfilm.
men nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sätta på mig ett ansikte och sen tänkte jag promenera till stan då det bjuds på sol idag 😍




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0