måndag

hola amigos!

förra fredagen alltså den 10 mars jobbade jag på primus mellan 11-16 & det gick bra.
på kvällen var jag på allstar med jennie och käkade samt såg på basket, efter det var jag på oscars.
på lördagen satt jag och mamma i badhusparken då det var sååå bra väder! på kvällen hade vi momma och john på middag.
på söndagen var jag och oscar o åt lunch på vezzo.
sen veckan som varit har jag inte så jättemycket minne av förutom massa dansträningar, jobb på tummelisa i torsdags. 
i fredags var jag och jennie på basket och jämtland förlorade med 1 fucking poäng haha..
sen drog vi en utgång på allstar, himla skoj!
i lördags var jag bakis som ett djur
men lyckades ändå träna.
sen på kvällen var jag på basket med jennie och olle.
igår var jag också på basket med mamma och jennie.
idag har jag umgåtts med carro och fjunis, mysisar!
sen har jag haft kebabdejt med elise och varit på bio med wiktor men kommer inte ihåg vilka dagar det var haha.. 
nu ligger jag och kollar på beck, lär nog somna när som haha..
imorrn är det jobb på tummelisa mellan 9-16.30 och sen ska jag dansa.
nu: jordens bildbomb!
(bilderna är ej i rätt ordning men det får ni leva med!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0