ny vecka

i torsdags hade jag en halvbra dag, blev lite för mycket känslor och panikångest på det..

men efter lite prat med en person så löste sig det mesta och nu är det bra igen.
jobbade även mellan 12-15 på frösödal, sen skulle jag ha dansat men hade ont i halsen så var hemma bara.
i fredags jobbade jag mellan 7.45-13
på frösödal, trivs bra där så var kul och jobba!
sen gick jag till jennie och fikade.
på kvällen for jag till basse.
sen lördag, söndag gjorde jag inte så mycket, var hemma bara och tog det chill.
for till basse igår kväll och kollade på blacklist, sov även där.
idag har jag ätit subway till lunch (❤❤❤❤) och fikat hos mormor.
nu sitter jag och kollar på ph, senare ska jag troligtvis träffa jennie.
blir tidig kväll då jag börjar jobba 7 imorrn på östberg!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0