torsdag

sen vi hördes sist så har det vanliga hänt.

jag har jobbat, dansat, kollat på serier & alla disney filmer typ, hängt med vänner, firat alla ❤ dag, varit sjuk & ätit alldeles för mycket chips men det gör inget!
eller ja det vanliga och vanliga, inte så jättemånga gånger jag firat alla hjärtans dag haha..
jag har även varit på hälsocentralen för att kolla varför jag har feber och ont i magen jämt, men dom kunde som inte säga vad det var utan mina prover får avgöra vad som är fel.

idag skulle jag ha jobbat på frösödal men det var så sjukt halt så tog mig inte iväg så jag blev hemma.
så jag har kollat på sex and the city, varit på ica maxi & varit på dansen, var dock inte med eftersom jag halkade påvägen dit och slog i svanskotan.. 
imorrn skulle jag ha jobbat men det blev dubbelbokning med vikarier så jag fick bli ledig, men inte är jag ledsen för det!
imorrn ska jag även ut med johanna, kajsa m.m, blir nog skoj 😊

sen så är det såhär att jag har faktiskt 0 inspiration till denna blogg just nu och sen så mår jag inte så bra pågrund av personliga själ som jag inte vill gå in på, men man kan säga att min ångest tar över helt..
så jag tar ett uppehåll tills jag känner mig bättre!

nu blir det bilder sen sist och så säger jag godnatt o sovgott!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0