den här rubriken saknar mening

men hallå där, köp blåbär!

jag har precis opererat min tå, den har varit svullen och gjort ont hur länge som helst, så pappa stack nyss en nål i tån och massa var kom ut.. men nu är det bra! :D
inatt hade jag sovsällskap också av isabellsan, inte så ovanligt! <3
var med henne hela dagen igår efter skolan och tills idag vid 13, mysipys!

igår hände kanske världens roligaste grej också, oj vad jag skrattade alltså!
igår kväll blev det en spontan kväll, först låg vi och kollade på let's dance och tjockade i oss chips.
och efter det bestämde vi oss för att dra ut en sväng och se vilka roliga själar vi kunde träffa på..
men dom enda vi träffade som jag kommer ihåg namnen på var jonathan, malin & såklart per! standard att träffa honom på fredag kvällarna! :D

åkte hem vid 12 och somnade typ på en gång..
ikväll ska jag bara vara hemma och bota min hemska förkylning.. typiskt att jag blir förkyld veckan innan vårshowen :(

ni kanske märkte ett litet fel i förra inlägget, det ska ju stå 5 danser iår och inte igår!
jaja, det var väl det!

nästan måndag är det valborg också, då ska jag grilla med familjen plus mormor, morfar, john & isabelle hos mormor. sen ska vi även hinna med att träffa mina älsklingar!
& sedan blir det utgåååång :D

nej, nu ska jag lägga mig i soffan och glo på tv, vi hörs senare!
puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0