http://open.spotify.com/track/4bi73jCM02fMpkI11Lqmfe

bra låt! ^

hejsan svejsan då!
jag sitter nu och pluggar och kollar samtidigt på big time rush. har 2 inlämningar jag skulle ha lämnat in för ganska längesen, en som livsstil och hälsa & en filmanalys.
har gjort klart livsstil, skrev 2 a4 sidor, dutti jag! :')

hade sovsällskap i natt också av mr x! nej av isabelle!
vi cyklade in till stan ihopp om att hitta nån fest eller bara några att va med men det var inte en levande själ ute typ, så paj och strips på donken fick det bli istället, funkade ju lika bra det!

ikväll vet jag inte helt riktigt vad jag ska hitta på, vet bara att vi ska äta kina mat! :D är väldigt trött så kanske ska stanna inne och kolla på film!
annars då, påsklov!!
har typ inga planer, vet bara att jag ska äta middag hos mormor på måndag, sova hos jesper på tisdag, och förhoppningsvis ha filmkväll med jennie & amelia! standard ju!

men nu ska jag titta igenom filmanalys uppgiften och kanske börja lite smått med den, vi hörs senare eller imorgon!

glad påsk på er sötnosar <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0