if i was your girlfriend, i'll never let you go

hejhej då!

nu sitter jag i soffan med mor och morbror!
sitter och väntar på att kvällen är din ska börja, för då skulle one direction vara med! :D

igår var jag på middag hos jennie med hon, oskar, anna, amelia, ebba, annalina, sunna, adde, felli & sanna!
vi åt god mat och drack oss lite lulliga, iaf jag!
sen kom också helena och matilda och hängde ett tag.

vid halv 11 bestämde sig vissa för att vi skulle åka på en fest i hölje som är vid lits hållet, jag annalina och helena fick skjuts av adam!
väl där var det väldigt mycket folk, så det var roligt! jennie adde felli och oskar var också där!
vid 2 fick jag och 6 stycken till skjuts hem av adam, mycket snällt!

imorse vaknade jag upp och mådde som jag förtjänade, blev lite för mycket av det goda igår!
men ja hela dagen idag har bestått av att vara med isabelle på akuten, varför behöver vi inte ta upp, men det var inte så allvarligt! lill stumpan som alltid råkar ut för saker <3

nu orkar jag inte skriva mer, ska ta vara på lovet som återstår!
imorgon ska jag iaf träffa mina sötskruttar!

vi hörs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0