less blir jag!

jag orkar inte blogga, jag orkar inte med vintern, jag orkar inte med att vara ledsen, jag orkar ingenting!

men ett litet inlägg kan ni ju få.
ifredags sov jag hos isabelle, såg på skräckfilmer och hade det mysigt!
i lördags var vi först på stan och jag fick med mig 2 tröjor hem som jag ska knäppa kort på sen!
sen på kvällen sov daniel hos mig!
inatt sov jag hos isabelle eftersom mamma är med anton på akuten, han kanske ska sova där inatt igen..
så då ska jag ringa en fin vän och be honom sova hos mig <3

iaf så sitter jag nu på skolan och min matte lektion börjar 11.25, jag hade ingen spanska..
sen efter matten har jag utvecklingssamtal och sen naturkunskap.

efter det går jag upp till john med isabelle och köper mig en plocksallad, mumma!
sen efter det, daaaaaaans! 

jaja nu ska jag göra nånting, hörs då!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0