lite saker om mig som ni kanske inte visste!

 
1. ett av det absolut värsta jag vet är spindlar, jag kan börja grina och skrika så fort jag ser dom, död eller levande.
2. jag kan verkligen inte sjunga.
3. jag älskar justin bieber.
4. jag har dansat i 8 år och jag verkligen älskar det.
5. jag står alltid på tå när jag tar kort.
6. blir fruktansvärt lätt svartsjuk.
7. har jag väl blivit kär i någon kan jag nästan inte släppa dom.
8. jag har alltid älskat disney filmer.
9. jag är väldigt hundrädd, lazy var den enda hunden jag verkligen tyckte om och inte var rädd för men tyvärr så finns inte hon längre..
10. har jag killproblem pratar jag oftast om dom med killkompisar och är det andra problem pratar jag med mina tjejkompisar.
11. jag tycker det är riktigt snyggt när killar har tatueringar eller piercingar.
12. ":p" & "xD" är dom värsta uttrycken som finns.
13. jag älskar att sova med killar, tycker det är så mysigt när dom ligger och håller om mig hihi :')
14. jag skulle tycka det vore sjukt coolt att simma med hajar.. hehe
15. jag har jättesvårt att ta emot komplimanger om min kropp och mitt utseende.
16. jag har svårt att äta och gå upp i vikt för jag har en ätstörning.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0