summering av 2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja det gjorde jag!
 
Hur har ditt 2012 varit? det har varit väldigt bra, klart har jag haft perioder med jobbiga saker men jag är ju som alla andra, så det hör till!
 
Tror du att år 2013 kommer blir bättre? ja, jag hoppas det!

 

                                                            Blev du kär i år? det blev jag.. 

 

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? det är många, 3 januari, 5 december med mera!

 

Vad är din största framgång 2012? att jag har börjat tro med på mig själv, därav citatet på min tatuering!
 

 

Bästa köpet? oj, det är mycket det! kan faktiskt inte svara på det, iphone 4s är väl en sak!

 

Vad spenderade du mest pengar på? kläder, kläder, kläder!

 

Gjorde någonting dig riktigt glad? ja, väldigt många saker!

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? don't you worry child, några med justin, little things, one thing

 

Vem har du umgåtts med mest? med johanna och kajsa tror jag!

 

Bästa minnet från 2012? gotland var ett fint minne & stockholms trippen till mammas bästa barndomsvän! 

Hur många kysste du? det vart några stycken, vi kan säga såhär: mellan 10-30 stycken..

 

 

Har du haft ett förhållande under 2012? nej

 

Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013? en pojk, den pojken!

Vad önskar du att du gjort mer?  lyssnat på mina vänner

 

Vad önskar du att du gjort mindre? fallit för fel killar!

 

Favoritprogram på tv? one tree hill, greys anatomy, 112 - på liv och död

 

Största musikaliska upptäckten? vad menas med det då? jag svarar one direction

 

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? tattooo!

 

Vad gjorde du på din födelsedag? åt gomiddag med hela min familj och klädde julgranen

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? hmm, jag vet inte, fanns det säkert!

 

Vad fick dig att må bra? mina vänner och dansen!

 

Vem saknade du? lazy, min moster

 

De bästa nya människorna du träffade? dom i min klass är himla snälla och goa!

 

Det bästa du har åstadkommit i år? att jag har jobbat upp min betyg i skolan, kan med stolthet säga "jag är stolt över mig själv"

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2013: njut och må bra varje dag!



Kommentarer
Jeanette Jonsson

Hej gumman ! Hade jag skrivit en sån lista så skulle det stått på "Vem saknade du?" Lazy o min systerdotter Frida.. Tack för det valet blir som vanligt lite rörd när du skriver om mig. Ha en fin nyårsnatt o ta det lugnt!! Kramar moster

2012-12-31 @ 06:32:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0