får jag dig inte nu, så ger jag faktiskt upp! jag orkar inte vänta på dig längre.

sista måndagen innan sommarlov & kanske sista måndagen med sa11b.
på onsdag får jag veta om jag ska byta klass eller inte, känns lite nervöst faktiskt om jag ska vara helt 100 procentigt ärlig!

hur som helst är det ju sista veckan innan sommarlov och det känns så jädra bra!
har haft spanska och matte idag, slutade vid 13 tiden.
imorgon går jag från 9.55 till 13.15 förhoppningsvis!
har ingen samhälle och behöver kanske inte gå på idrotten, ska även ha min sista "uppgift" imorgon, en muntlig bokredovisning typ. har inte ens läst boken men har sett filmen så det är ju kanoners!

på onsdag vet jag inte riktigt hur dagen ser ut, ska ha betygssamtal i spanska och se på film på psykologin är det enda jag vet.
på torsdag ska vi ha avslutning med media tvåorna, vi ettor ska fixa fika och tvåorna underhållning. slutar nog runt 2 tiden och sen har jag sommarlooooooooov!!!

skulle egentligen gått på fredag också men då ska jag gå och kika på östbergsskolans avslutning, träffa alla gamla lärare och så!

ja men nu ska jag skriva om den här boken och sedan ska jag till lövsta och kika på lite fotboll, vi hörs senare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0