my heart is freaking out.

hallå!
sitter och väntar på middag, kebab <3
har varti och solat idag hos mormor och sen gick jag över och var med mina gullisar några timmar, tvillingarna kan ju nästan stå upp nu! :')
ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska antingen ut med johanna eller så stannar jag nog bara hemma.
igår var jag ute och partajade med johanna, kajsa, axel mm.
vi började först hos johanna där det var lite folk. sen vid 12 tiden kanske åkte jag och dom tidigare nämnda in till stan och var där. axel och kajsa gick hem vid 2 och jag och johanna vid 3/4 tiden.
träffade på väldigt mycket roligt folk så det var bra! :)
men nu ska jag äta kebab, matorgasm <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0