but the thing is, that i don't care.

imorse hade jag nästan 40 i feber och jag har varit nära på och svimma flera gånger, nu har febern gått ner till 36? sjukt men ja..
har fortfarande svinont i halsen och har svett och frys attacker.. men jag äter iaf och det är bra!

är jätte deprimerad för det är körfältsgrillen ikväll och jag hade bestämt med olivia att jag skulle dit..
nästan hela min klass är där, eller jag vet att olivia ebba ida oscar ida sofia och isabelle är där och jag hade så gärna velat vara där med dom.. men det är ju bara 365 dagar till nästa! :D

nu ska jag titta på big brother och sen sova, final på söndag och jag hade annica som favorit i början, men både amandus och hanna är ju bra så nu spelar det faktiskt ingen roll vem som vinner!



såhär glad hade jag varit om jag var på körfältsgrillen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0