everything happens for a reason

jag tycker inte om snö, jag tycker inte om att plugga och jag tycker inte om att städa!
snön kan bara gå och ta sig nånstans, för ingen tycker om den och den behövs inte!

jag har iaf nästan precis ätit middag, fläskfilé med pommes, det tycker jag om!
ikväll ska jag nog presentera en inför mina föräldrar, usch vad pinsamt det låter.. äsch, det kommer gå bra!
om jag inte kan träffa honom så ska jag va hemma och bota min mensvärk. usch vad ont jag har!

nej nu ska jag se på film och äta godis, hörs nånting!
"i believe that everythong happens for a reason. people change so that you can learn to let go. things go wrong so that you appreciate them when they're right. you believe lies so you eventually learn to trust no one but yourself, and sometimes good things fall apart so better things can fall togheter."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0