talking to eachother again

jag sitter nu och laddar ner vuze för att sedan ladda ner massa filmer som ska underhålla mig ikväll!
footloose, burlesque och never say never är dom enda jag har kommit på än så länge :)

idag har det faktiskt varit bra väder, lite blåsigt men har gått runt i shorts och linne hela dagen så,
idag har jag inte gjort så mycket mer än att varit till stan och köpt nya skor, grillat hos mormor med anton och även busat med mina små skruttar!

igår blev det en ganska spontan utgång, farmor var på middag först här hos oss, så mysigt så!
sen vid 9 åkte jag in till stan och mötte upp johanna och ebba i badhusparken, annalina kom efter ett tag också.
vi gick till jamtlibryggan för det var tydligen någon fest där, men vi vände ganska snabbt..
så vi var i badhusparken typ hela kvällen,

kom hem vid 1 tiden, då gick jag ut en sväng till och mötte upp marcus, satt utanför frösö fast food och chillade.
somnade vid 3 och vaknade sedan vid 1 och nu är jag hemma och ska snart se på film, tänkte bara uppdatera er lite grann!

imorgon ska jag sola hos min farmor om det blir bra väder, äter även där också!
men nu är det filmtime, hörs senare!

har fortfarande inga bilder..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0