when you smile, i smile to

nu är sommaren verkligen påväg!
igår var det 21 grader hos mig och jag njöt i klädd ett linne och ett par shorts!

hade även nationella i matte igår, gick sämst så vi behöver inte prata om det..
gick ner på torget efter provet med sofia och ida, åt glass och bara chillade, emil anton och anton kom förbi sen en stund också.

tog bussen hem vid 3, hoppade in i duschen och åkte sedan till mormor och åt med broder, hoppades på grillat men korv och makaroner går alltid ner! ska grilla där på lördag så det blir bra!

gick även över till mina småbarn men vände ganska snabbt när jag hörde att tvillingarna hade haft magsjuka och lisa var dålig.. my hade även ätit en röksvamp så hon hade svårt att andas, lillstumpan..
idag är det oklart när jag slutar, ska till doktorn vid 14.45 så..
sen efter det ska jag njuta av vädret med kajsis!

men nu är det lunch, hörs sen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0