inget går som jag vill.

hej på er!
är hemma och är sjukis idag, igen..
i söndags kväll när jag skulle lägga mig så fick jag jätteont i magen och det höll i sig tills igår kväll, alltså i ungefär precis 1 dygn..
var nära att jag åkte in på akuten men sjukvårdsrådgivningen sa att jag skulle vänta och se om det blev bättre, och eftersom jag har ruggigt ont i halsen och är snorig också så har jag troligtvis fått en infektion..

hade även dansgenrep igår ju och det gick väl sådär, brukar gå dåligt första gången.
det är oklart om jag kommer kunna va med på showen eftersom jag har feber idag, ska nog va hemma imorgon också..

just nu så ligger jag och lyssnar på musik och har precis ätit frukost hehe.. ska se på OTH eller johan falk nu.

vi hörs!



Kommentarer
Jeanette Jonsson

Hej!! Längesen sist. Blev lite skrattig (förlåt) Att läsa din blogg e ta mig tusan som att gå ronden o läsa en patientjournal.. Inget illa ment me det. Trist att du alltid e sjuk, kom läkaren på vad det kunde vara när du va iväg. Järnbrist igen el??? Ha det gott o lycka till m showen. Hoppas vi kan ses i jul jag vet som vanligt inget än om hemfärd o ledighet. Kramar i massor

2012-11-27 @ 18:20:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0