atjoooo

att vara förkyld står först på listan på "störiga saker"
seriöst, det försvinner aldrig..

i allafall, jag var på skolan idag en sväng och gjorde ett matteprov som gick varken bra eller dåligt..
åkte hem efter provet eftersom jag fortfarande har feber, och även en dödande mensvärk.

imorgon vet jag inte riktigt om jag ska på skolan eller inte, det visar sig!
ska iaf upp på skopunkten med mormor och hjälpa henne att hitta skor, haha logiskt!

sen på kvällen blir det basket med pappa, anton och morbror och efter det ska jag träffa linus om jag har tur :)

juste, idag när jag var till mormor en sväng så fick jag fjärde säsongen av one tree hill på dvd av min bästa morbror!
berättade ju för honom att den inte gick och ladda ner så han beställde hem den från cdon.com! hur snäll? <3

nu ska jag se på det och sen äta middag, får se om jag får besök sen också!

hörs sen

pic from gotland!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0