den som inte gråter, förstår inte

snön vräker ner från himlen, på torsdag går vi in i november månad.

om några timmar ska jag egentligen befinna mig på dans, men min mage dödar mig, förstår inte varför jag har så ont i magen hela tiden..

skulle egentligen träffat jennie idag också, men den skitungen hade feber, så förhoppningsvis blir det imorgon! har ju så mycket att berätta för henne!

nu ska jag gå och göra mig en kopp te och sen se några avsnitt av one tree hill, världens bästa serie!

den 29 november vet ni vart ni ska va! @ storsjöteatern


Kommentarer
Jeanette Jonsson

Jaaaaaaaaaaaaag vill se showen. Nästa helg åker Gunnar hem igen och jag har ej råd att åka med. Dööö trist. Men showen hade ju inte varit då iaf men vi hade kanske kunnat ses. Kramar o dansa skiten ur alla.

2012-10-31 @ 17:06:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0