i wanna be drunk when i wake up.

för ett litet tag sen kom jag hem från johanna, bästa johanna! <3
vi kollade på film och sov haha, ska kanske tillbaka dit nu snart igen om jag lyckas övertala min fader! annars blir jag hemma..
innan vi var hos johanna gick vi en sväng på stan och åt pizzabuffé på kärnan, har fortfarande matkoma och vi åt där vid 13 tiden typ..

sov ju även hos linus inatt, det var mys!
mötte upp han i stan vid 02 tiden inatt, då tog vi en taxi hem till honom och så åt vi bullar, sen somnade vi.

imorgon ska jag äntligen få träffa min gosiga små älsklingar, som jag har saknat dom <3

nej, nu ska jag prata med min pappa! vi hörs senare babes


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0