villavillekulla

kom hem från johanna för ett tag sen, och sen dess har jag suttit och kollat på pippi långstrump, älskar astrid lindgrens filmer!
ska snart sova för är sjukt trött, redan gått en vecka av skolan bara och jag är så himla trött!
imorrn ska jag somsagt på stan med mormor för att fika och köpa presenter till mina tjejer, får se om nått till mig själv kommer med också.
sen på kvällen ska jag träffa en kompis, så det blir trevligt!
men nu ska jag fortsätta kolla på pippi, vi hörs mer nån annan dag!



Kommentarer
Anonym

Kan du svara, helt ärligt. Vad du tycker om föreningar?

Svar: jag vet inte riktigt vad jag tycker om föreningar, hade annan uppfattning om föreningar förut, men föreningsmänniskor är ju som vanliga människor förutom att dom har sitt lilla föreningsgäng som dom är med. och dom festar och hittar på saker med sin förening som vilket annat kompisgäng som helst!
frida vågberg

2013-08-31 @ 11:00:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0