en ynka dag kvar!

godmorgon!

ligger i sängen och har precis kollat på gårdagens avsnitt av paradise hotel.
inatt var första natten sen i fredags som jag har sovit hela natten, brukar alltid sova sämst och drömma mardrömmar när jag har feber men inatt sov jag så otroligt skönt!

hade tänkt kliva upp och äta lite frukost och nu och sen hoppa in i duschen, låter som en bra plan enligt mig.
har inte så mycket planerat idag förutom ett besök på hälsocentralen klockan 16.
ska försöka kolla klart på gossip girl så jag kan börja med någon ny serie haha..

men nu är jag hungrig så måste äta nu!
vi hörs mer senare helt enkelt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridavagberg

Frida Vågberg

RSS 2.0